הגעתן לגיל ואובחנתן כמי שסובלות בתת פעילות בבלוטת הסטייל? 

בריחת סי-גנון

זה קורה לטובות ביותר. כאשר אנו עסוקות בעבודה, במשפחה ובדברים השגרתיים שהחיים מספקים לנו, הסגנון שלנו הוא לעתים קרובות הדבר הראשון שמתחיל להתמוסס. עבור רבות מהלקוחות  שלי, ההתמוססות  הזאת יכולה להימשך שנים. אני רואה את זה כל הזמן. 

קידום גדול מגיע או אולי תינוק חדש ופתאום ימים הופכים חודשים וחודשים הופכים לשנים, הזמן חלף אבל הארון – נשאר אותו הדבר. ואז יום אחד הוא פוגע בהן והן מבינות שמשהו צריך להשתנות. זה המקום שבו אני באה לתקן את הסגנון שלהן. בתוך פחות משבוע, הן נהיות גרסה חדשה של עצמן.
אז איך את יכולה לדעת אם את סובלת מבריחת סגנון ואם את זקוקה נואשות למלתחה חדשה? אם את מזדהה עם הדברים הבאים – כנראה שנצטרך להיפגש לסטיילינג אישי.

1. את לא זוכרת את הפעם האחרונה שהלכת לקניות

בכל פעם שאני מרוקנת הארון של הלקוחות, הן תמיד המומות לגלות עד כמה אני יודעת עליהן. מבט אחד על הערימה שנשפכת לי מהארון – ואני יכולה לומר בדיוק מופתי מתי הייתה הפעם האחרונה שהן קנו משהו עבור עצמן. אני יכולה לדעת מתי זה היה שקיבלת קידום למשרה שגזלה ממך את כל הזמן הפנוי או בן כמה הילד שלך – בלי לראות אותו אפילו. את כל זה הארון שלך מספר לי. אם את באמת לא זוכרת את הפעם האחרונה שרכשת לעצמך איזה פריט לבוש חדש – זה בהחלט יכול להיות הזמן המתאים לשדרוג.

2. את לא מרגישה כמו עצמך בבגדים שלך

אנשים משתנים (וכך גם את) וכאשר את משתנה מבפנים, החיצוניות שלך משתנה יחד אתך. אם את עכשיו מנהלת בכירה בעבודה אבל את עדיין לובשת את אתם הבגדים שלבשת בימי הסטאז', אז את כנראה לא מרגישה כמו עצמך עם המלתחה שיש לך. טיפול במראה החיצוני שלך חשוב באותה מידה כמו העבודה הפנימית שעשית כדי לשנות את המצב לזה שהגעת אליו בחיים. התלבשי בהתאם לתפקיד, למקום שאת נמצאת בו בחיים ולגיל שלך, או – אם את בעניין – התלבשי לתפקיד הבא שאת מכוונת אליו.

3. מצבי ה"אין לי מה ללבוש" קורים בתדירות גבוהה מהרגיל

לא הכרתי אישה אחת בחיי שלא היו לה מצבים של "אין לי מה ללבוש", אפילו לבעלות הפרעת קניות שכמותי. אבל אם רואה שתדירות המצבים האלה תכופה מאוד – אז "Houston, we have a problem". תחשבי על כל הזמן והאנרגיה שאת מבזבזת ועל המשבר שאת חווה בכל פעם שאת פונה לארון להתלבש. תודי במצב שלך ותחליטי שאת קונה לעצמך מלתחה חדשה – זה שווה את ההשקעה!

סטייליסט אישי

4. מציאת בגד ראוי בארון שלך זה בהחלט אתגר

בעיה נוספת שנשים מתמודדות אתה היא שהן אינן לובשות בגדים שמתאימים להן. עלייה במשקל קוראת – אבל אין צורך להעניש את עצמך על ידי דחיסת עצמך לתוך בגדים שאינם מתאימים. או גרוע מכך – לחרוש על בגד שכן מתאים בתדירות שתביך אפילו את הסובבים אותך.
הלבישי את הגוף שיש לך. אם תרדי במשקל – מעולה – קני לעצמך בגדים חדשים כפרס על העבודה הקשה שעשית או בקרי אצל התופרת.

5. "כמות מעל איכות" – כך היית מתארת את המלתחה שלך

כאישה בשנות ה 30+ לחייה (טוב נו, יותר 36+) שעדיין מרגישה צעירה בנפש, אני מבינה את הפיתוי להישאב למלכודת האפנה המהירה. לנשים רבות בגילנו יש ארונות מלאים ברכישות מרשתות אופנה זולות שעשו ב 5 השנים האחרונות. הבעיה היא: 1. אנחנו זקנות מדי עבור זה (באסה) 2. אנחנו לגמרי שוות יותר מהפריטים האלה. הגיע הזמן להשקיע באיכות על כמות. אז אם את מרגישה שהמלתחה שלך לא איכותית – זה יכול להיות זמן לשדרוג.

6. להתלבש – זוהי מטלה

האם את מפחדת להתלבש? אם כן, אני מתנצלת – אופנה אמורה להיות כיף! את צריכה לאהוב להתלבש בבוקר כי אופנה יכולה להיות מאוד מעצימה. כאשר את נראית נהדר, את מרגישה נהדר. אז אם להתלבש בבוקר מבאס אותך – תשני את זה ותרכשי לעצמך כמה פריטים שיגרמו לך להתרגש כל בוקר מחדש.

7. אנשים זורקים לך הערות על הבגדים – והכוונה היא לא למחמאות

אף אחד לא מתכוון להיות נבזה בכך שהוא מעיר לך על הבגדים (טוב, כמה אנשים אולי כן) אבל זה קורה. ה "בדיחות" הקטנות הללו הן בדרך כלל רמזים מועילים שמביאים אותך להסתכל טוב טוב במראה. קראי בין השורות ונסי לא לקחת את זה אישית. האנשים הסובבים אותך רוצים בטובתך ומנסים לעזור לך להפוך את הלבוש שלך להיות ראוי למי שאת.

איך עמדת בזה? הזדהית עם הדברים? אם כן, עשי למלתחה שלך מתיחת פנים או יותר טוב, תן לי לעשות את זה בשבילך.

מעוניינים ליצור איתי קשר בנייד : 054-3153154
או השאירו פרטים ואדאג לחזור אליכם.

[pojo-form id="237"]

 אולי יעניין אותך לקרוא –

כמה סטייליסטית אישית עולה?

סטיילינג לנשות עסקים

פוסטים דומים