אהבה זה הפואנטה

גבר, יום גדול מגיע, מוכן?

לא, אני לא מדברת על חופשת הסקי הקרובה שלך וגם לא על יום חתימת החוזה עם הלקוח החדש של המשרד, לא שאלה לא חשובים…

ולנטיינז' דיי מתקרב ובין אם אתה לוקח את בת הזוג שלך לארוחת ערב רומנטית, בתקווה לתת לאיזשהו פרץ רומנטיקה להיכנס ולהדליק את הערב, או שסתם בא לך לצאת לבלות לבדך, זה בהחלט הזמן להראות לעצמך קצת אהבה ולהתלבש בצורה שתגרום לך להיות הגבר הכי מושך בסביבה.

בחיי האהבה שלך, בדיוק כמו בחייך המקצועיים, אתה חייב להתלבש להצלחה אם אתה רוצה אותה.
ונחש מה? מסתבר שנשים אוהבות את הגבר שלהן ג'נטלמן אמיתי. כסטייליסטית אישית ויועצת תדמית לגברים, תן לי להכיר לך חמישה כללי זהב למראה הגבר הכי ג'נטלמן בסביבה.

כלל ראשון: אל תוותר על בלייזר!

סגנון הג'קט (מחויט, ספורטיבי וכד') ייקבע בהתאם למקום אליו אתם יוצאים. מסעדה יוקרתית תחייב ג'קט מחויט (ואולי גם את המכנסיים התואמים) ואילו לפאב מקומי ג'קט ספורטיבי או ג'קט עור יעשו את העבודה מצויין. מה שלא תבחר, הקפד על לבוש המתאים למידותך ומעצים את התכונות הגבריות שלך.

מראה גברי מחוספס מתוך הפוסט של הסטייליסטית לגברים אושרת אורן
massimo dutti
חליפה לגבר השרמנטי ליום האהבה
massimo dutti

כלל שני: שלב במראה שלך פריט לבוש רך ורומנטי

ואני לא מתכוונת שתגזים עם פרחים בדש הבלייזר. פריט רומנטי הינו פריט שהוא רך במראה ובמגע שלו. למשל, מטפחת משי, סריג קשמיר, צעיף, חולצה לבנה מכופתרת (לא מעומלנת) וכד'. הפריט הזה ייתן למראה שלך רכות מסוימת שנשים פשוט לא עומדות בה.

צעיף לגבר מתוך הפוסט של הסטייליסטית לגברים אושרת אורן
massimo dutti
סריג לגבר מתוך הפוסט של הסטייליסטית לגברים אושרת אורן
massimo dutti

כלל שלישי: השתדל לחדש לפחות פריט אחד

רובנו כבר ערים לעובדה שהדרך שבה אנחנו מתלבשים משפיעה על  על התת מודע שלנו. החושים שלנו מוטמעים עמוק לא רק במוחנו אלא גם בגוף שלנו.
דברים שאנחנו נוגעים בהם, רואים ומרגישים יכולה להיות להם השפעה עוצמתית על האופן שבו אנחנו מתנהגים. מי לא מכיר את התחושה של חולצה חדשה על הגוף, ריח של בושם חדש או נעל חדשה ומבריקה שנעולה עליך ומשדרגת בשניות את ההופעה שלך. בכל פגישה חשובה, הקפד על פריט אחד כזה (גם אם מדובר בתחתון!) ההשפעה של זה על ההופעה ומצב הרוח שלכם היא עצומה.

כלל רביעי: גרומיינג (או בעברית – טיפוח לגבר)

אף פעם לא יהיה ברור לי הקטע שלכם הגברים, כשמדובר במכשיר סלולארי – אתם צופים בסקירות, עורכים השוואות ולא נחים לרגע עד שהמכשיר הטוב ביותר מונח בכף ידכם. כך גם עם רכבים או עם כל גאג'ט תורן שמעניין אתכם. אבל כשמדובר בגוף שלכם, בשיער, בזקן, בפנים – לזה אתם לא מקדישים אפילו שניית מחשבה. אה כן, בעצם שניה אתם כן מקדישים כשאתם עומדים מול המדף בסופר ומנסים להבין איזה ג'ל גילוח הוא הזול ביותר.

גברים, זאת נקודה מעולה להתחיל בה כדי ליישר איזשהו קו עם הסטנדרט מעבר לים. רוצים להתהדר בעור גמיש ורך בניחוח אירופאי, בבקשה, התחילו להתמרח.

קרם עיניים לגבר מתוך הפוסט של הסטייליסטית אושרת אורן פוסט ליום האהבה
kiehl's
בושם לגבר ליום האהבה מתוך הפוסט של אושרת אורן
tom ford

כלל חמישי: חולצת סוף מסלול – זאת לא פיג'מה!

תסכימו איתי שאתם נהנים יותר לראות את בת הזוג בפיג'מה רכה ונשית מאשר בחולצת סוף מסלול. אז זהו. שגם לנו זאת ממש לא חגיגה לעיניים לראות אתכם בטרנינג מהוהה מכוסה כדוריות המרמזות על הגיל הלא צעיר של הדבר הלא מוגדר הזה שאתם ישנים אתו. הקפידו על פיג'מה כמו שפיג'מה צריכה להיות ומתחת לפיג'מה, הקפידו על תחתונים במצב תקין ומעלה, ללא חורים או כתמים. זה ללא שום ספק לאו שאסור יהיה לעבור עליו ביום שכזה.

פיג'מה לגברים מתוך הפוסט של הסטייליסטית לגברים אושרת אורן ליום האהבה
nordstrom
חלוק לגבר ליום האהבה מתוך הפוסט של הסטייליסטית לגברים אושרת אורן
zara home

מקווה שתיישמו!

זכרו –

ולנטיינז' דיי הוא רק הזדמנות נוספת לפרגן לעצמך מראה חדש של ג'נטלמן אמיתי שמלבד לפרגן לבת הזוג שלו, לא שוכח גם לפרגן לעצמו.

חג אהבה שמח!

רוצה לעשות משהו בשביל עצמך עוד היום ? כנס ומלא פרטים ליצירת קשר ואחזור אליך בהקדם

או חייג 054-3153154 אושרת

פוסטים דומים