סדנת סטיילינג "עשו זאת בעצמכם"

סדנת סטיילינג " עשו זאת בעצמכם"

אני יודעת עד כמה חשוב לכם לבחור סדנה מקורית, שתחדש ותרגש… סדנה שתיגע בכל אחד ואחד, שכולם יתחברו אליה, יהנו בה והכי חשוב, שיקחו ממה סל של כלים לכל החיים.

סדנת סטיילינג אינטראקטיבית, מעלה המון חומר למחשבה וליישום, על היופי שבשוני בין אחד לשני ועל יופי בכלל, על השבחת הנכסים שברשותנו כשכל העולם סביבנו שמאים גדולים וגם על ארון חלומי אחד בלי שום לואי ויטון בתוכו.

משך הסדנה:
שלוש שעות

מטרת הסדנה:
הקניית מיומנות לגיבוש סגנון וסטיילינג אישי 

זה קורה לטובים ביותר. כאשר אנו עסוקים בעבודה, במשפחה ובדברים השגרתיים שהחיים מספקים לנו, הסגנון שלנו הוא לעתים קרובות הדבר הראשון שמתחיל להתמוסס. קידום גדול מגיע או אולי תינוק חדש ופתאום ימים הופכים חודשים וחודשים הופכים לשנים, הזמן חולף אבל הארון – נשאר אותו הדבר ואז יום אחד הוא פוגע בנו ואנחנו מבינים שמשהו צריך להשתנות. זה המקום שבו אני נכנסת לתמונה להחזיר אתכם לתקופה שהיה לכם באמת אכפת מעצמכם. מאיפה מתחילים ואיך לבנות ארון כך שיהיה הכי מושלם ומדויק עבורכם?

התוכנית שמה דגש על המרכיבים הבאים:

  •  סגנון אישי והמשמעות הגדולה שלו
  • הכרת מבני הגוף השונים לגבריםנשים – נלמד מהם "הסטיות" אל מול מבנה הגוף האידיאלי ואיך לתקן אותם בעזרת הבנת עיקרון הפרופורציות
  • מבנה הפנים והתאמתו למראה פנים מאוזן – התאמת שיער, איפור, גבות או משקפיים על פי מבנה הפנים לתיקון ושדרוג הנתונים הטבעיים.
  • גלגל הצבעים – מהו מארג הצבעים של כל אחד ואחד. צבעים משלימים, צבעים מנוגדים ואתגר צבע אחד שיפיל אתכם מהרגליים!
  • טרנדים אופנתיים, קורבנות אופנה ומה שביניהם
  • קניות איכותיות ונכונות
  • טיפים לסידור מוצלח של מלתחה מודולארית ומאוזנת

*** הסדנה מתאימה לנשים וגברים ומלווה בהדגמות

רוצה לקבל מידע נוסף על סדנאות הסטיילינג שלי?

למה לבחור דווקא סדנת סטיילינג מבית DRESS CODE?

קצת עלי

אושרת אורן, סטייליסטית אישית המתמחה בהלבשת גברים, מרצה לתחומי הסטיילינג, בעלת בלוג האופנה DRESS CODE, כתבת האופנה של מגזין "בלייזר", כתבת ב"כלכליסט" וב"mako". פועלת בכל מישור אפשרי להחדיר קוד לבוש עסקי נכון לשוק העבודה הישראלי.

ניסיון

DRESS CODE מובילה בסדנאות הסטיילינג השונות בקרב קבוצות קטנות וגדולות, לקהל הפרטי והעסקי.

מה עוד?

הסדנאות מלוות במצגת ובמבחר עשיר במיוחד של פריטי אופנה עדכניים, בסגנונות שונים ובמגוון מידות.

רק אתם חשובים

כל קבוצה שונה מקודמתה באופי המשתתפים ובמטרת הפעילות – ולכן אני מתייחסת לכל סדנת סטיילינג שאני מנחה כאילו היא היחידה והראשונה שלי. הסדנה נבנית בשיטת "made Tailor" ומתבצעת עבודת הכנה יסודית המתאימה את ההדרכה לעולם התוכן של הארגון, לפרופיל המודרכים ולצרכיהם, כך שהחוויה תהיה מושלמת וכולם ימשיכו לדבר עליה עוד הרבה אחרי שתסתיים…

והכי חשוב

אתם הולכים לגלות את סודות הסטיילינג הכי שמורים שיש, בלי לשמור שום דבר לעצמי! אני חושפת עולם שלם של סטייל נכון שיגרום לכם למקסם את הנראות ברמה הגבוהה ביותר שיכולתם להגיע אליה.